Jak získat pozornost a zaujmout?

Metoda AIDA je často užívanou prodejní technikou. Přeneseno do prostředí veletrhu, můžeme tuto metodu použít jako model hlavních a vedlejších cílů veletrhu a svou účast vhodně naplánovat. Stále platí, že veletrhy a výstavy jsou po osobním prodeji nejúčinnějším nástrojem komunikace v oblasti prodeje. Aby však naše účast na veletrhu neskončila fiaskem, je nutné se na ni důsledně připravit.

Co nástrojem získáte?

  • použití modelu AIDA při plánování veletrhu
  • tipy, jak metodu použít
  • povědomí o veletržních cílech

Jaké cíle si stanovit?

  • zvážím účast na veletrhu jako formu podpory prodeje
  • aplikuji metodu AIDA při plánování veletrhu
  • věnuji pozornost nástroji Veletrh I.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Příprava před veletrhem Analýza cílového trhu »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.