Jak dělat business lépe?
Čím to je, že některý obchodník je úspěšný, zatímco jinému se daří méně, ačkoliv prodávají stejný produkt? Přirozený talent? Štestí? Kouzlo? Obvykle je odpověď prozaická: Jeden z nich dělá něco lépe.
Co nástrojem získáte?
- shrnutí 10-ti nejdůležitějších pravidel, kterými by se obchodník měl řídit
- každé pravidlo je blíže popsáno včetně odkazů na zdroje, které vám v daném směru mohou pomoci
Jaké cíle si stanovit?
- zamyslete se a po pravdě si odpovězte, zda tato pravidla v obchodě dodržujete
- nastudujte si informace k těmto bodům, kde se necítíte být úplně jistí
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Jak motivovat zákazníka ke koupi? Nakupovací signály Metoda AIDA Únikové metody při obchodním jednání Metoda SPIN
Jak vyjednávat o ceně? Argumenty v obchodním jednání Znalost konkurence Znalost prostředí Vyjednávací taktiky zákazníka
Znalost produktu Znalost firmy Konfliktní situace Komunikační dovednosti Asertivní komunikace
Konflikty a emoce v komunikaci Vyjednávání Péče o zákazníka Profil úspěšného obchodníka I. Profil úspěšného obchodníka II.
10 pravidel úspěšného obchodníka