Zlatá střední cesta

Úkolem úspěšného obchodníka je nejen hýčkat si svou stávající klientelu, ale také hledat nové zákazníky či skupiny zákazníků. Různých metod, jak oslovit potenciálního zájemce o produkt je mnoho. Pokud chcete svou nabídku představit konkrétním lidem či firmám, jednou z možností je akvizice (získávání nových zákazníků) po telefonu. Ve srovnání s neosobním dopisem (direct mailing) a osobní schůzkou se jedná o takový „zlatý střed“.

Co nástrojem získáte?

  • zjistíte, jaké jsou výhody a nevýhody akvizice po telefonu
  • naučíte se, jak se na telefonát připravit
  • vzorový formulář přípravy telefonické akvizice a osnovu telefonátu

Jaké cíle si stanovit?

  • nastudovat si obecné informace, které se vždy hodí – o firmě, produktu, konkurenci
  • být důsledný v přípravě a využívat vzorový formulář nebo si sestavit vlastní

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« E-mail jako funkční pomocník Příprava jednání »

Kam dále?

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.