Příležitosti & hrozby
Znalost prostředí, ve kterém se naše firma pohybuje a informace o konkurenci jsou devizou každého obchodníka. Nejenže jsou nezbytné pro přípravu prodejní taktiky, ale také ovlivňují strategii firmy z hlediska nabídky a prezentace produktů. Znalost prostředí charakterizují zejména dva faktory, příležitosti a hrozby, které mohou jako vnější činitelé obchod výrazně ovlivnit.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Řízení rizik I. Řízení rizik II. Nejčastější projektová rizika Plán řízení projektu WBS – dekompozice projektu
Metoda PERT Trojimperativ projektu Odhadování času v projektu II. Metoda kritické cesty (CPM) I. Metoda kritické cesty (CPM) II.
Student a Parkinson Zdrojové plánování I. Porterův model PEST analýza - příklad Jaký je vliv dodavatelů?
Porterův model PEST analýza Strategie modrého oceánu Znalost prostředí Profil úspěšného obchodníka I.
Profil úspěšného obchodníka II. Akvizice po telefonu Efektivní telefonát Znalost konkurence Stanovení ceny
Tréma a strach Argumenty v obchodním jednání Konfliktní situace 10 pravidel úspěšného obchodníka