Jak funguje metoda SPIN?
Existuje mnoho prodejních technik. Zkušení obchodníci používají své vlastní osvědčené metody, ale jsou i takové, které byly popsány na základě různých analýz a jsou považovány za ověřený a efektivní způsob, jak ovlivnit zákazníka k nákupu produktu. Jednou z nich je metoda SPIN, která je založena na sledu otázek a pochopení opravdových potřeb zákazníka. Principem této metody je najít skutečný problém zákazníka a společně s ním najít požadované řešení.
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Znalost zákazníka Tréma a strach Obchodník a stres I. Jak ovlivnit zákazníka? Prezentace produktu
Únikové metody při obchodním jednání Metoda AIDA Model AIDA na veletrhu Situační otázky