Náklady - Zisk - Konkurenceschopnost

Možná se jako obchodník s tímto problémem vůbec nesetkáte. Ceny produktů mohou být ve Vaší společnosti pevně stanoveny (banky apod.) nebo pouze prodáváte zboží s určitou marží, o které víte, že více či méně pokryje náklady a ještě něco zbude. Pokud však firma své produkty vyrábí nebo poskytuje služby, je stanovení ceny mnohdy ne právě jednoduché. Nicméně je to nezbytný a důležitý krok při přípravě cenové nabídky.

Výsledná cena musí vždy splňovat 3 podmínky:

  1. pokrýt náklady
  2. vygenerovat zisk
  3. být konkurenceschopná!

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, co musí cena splňovat
  • budete mít představu, co vše zahrnout do nákladů
  • vzorovou šablonu kalkulace nákladů

Jaké cíle si stanovit?

  • zesumarizovat si položky, které v mé firmě tvoří náklady
  • vytvořit si vlastní šablonu kalkulace nákladů
  • nepodceňovat znalost prostředí a konkurence

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Příprava cenové nabídky Znalost zákazníka »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.