Jak být v komunikaci úspěšnější?

Představte si následující situaci. Máte za úkol připravit na poradu vedení prezentaci o výsledcích obchodního oddělení. Na základě prezentace výsledků budou stanoveny prognózy a odhady pro následující období. K přípravě potřebujete podklady od ostatních obchodních zástupů. Všechny již máte, jen kolega zastupující východní Evropu, se omluvil, že je na služební cestě a že podklady od něj dostanete dnes v 9 hodin. Je to pro vás hraniční termín, aby jste stihli prezentaci dokončit.

Nyní je půl desáté, kolega nikde a telefon vám nebere.

Co nástrojem získáte?

  • náhled, proč nás emoce brzdí v řešení konfliktu
  • návod, co s emocemi v průběhu komunikace
  • doporučení, jak minimalizovat vliv postojů a schémat v komunikaci a nacílit je na fakta a řešení

Jaké cíle si stanovit?

  • zaměřte se jestli máte v komunikaci emoci nebo jste v klidu
  • naučte se přerušit komunikaci v okamžiku, kdy pociťujete vliv emocí
  • hledejte fakta a řešení
  • identifikujte, zda jste uskutečnili vše, co je ve vaší kompetenci
  • řešte jen to, na co máte vliv

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« 3 kroky žádosti o laskavost Technika pokažené gramofonové desky »

Kam dále?

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.