Vizitky řeknou více, než si myslíte
Vizitka je v obchodním styku důležitější, než se zdá. Předáním vizitky sdělujeme nejen své jméno a postavení ve firmě, ale vytváříme tak i jeden z prvních dojmů. To, jak máme vizitky uložené, jejich vzhled či způsob, jak se zachováme k vizitce obchodního partnera, vypovídá mnohé o naší připravenosti a profesionalitě.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se k čemu vizitka slouží
- co by na ní mělo být uvedeno a jak by měla vypadat
- kdy a jak vizitku předat a jak ji převzít
Jaké cíle si stanovit?
- upravit své vizitky tak, aby působily profesionálně
- mít u sebe neustále dostatečný počet vizitek
- pořídit si na vizitky kvalitní obal
- rozmyslet si, kam budu při převzetí ukládat vizitky obchodního partnera
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.