Šaty dělají člověka

O tom, že šaty dělají člověka, není pochyb. V některých firmách, bankách a jiných institucích platí předepsaný oděv, který definuje určitý standard oblékání pro všechny své zaměstnance. Pokud však máte možnost volby, myslete na to, že vzhled může pomoci prodat nabízené zboží, nebo ještě před zahájením jednání celý business předem odepsat. Zákazník často posuzuje obchodníka dle vizáže a řadí si tak nejen jeho, ale také celou firmu, kterou dotyčný reprezentuje, na určitou úroveň.

Volba vhodného oblečení závisí nejen na sortimentu, který obchodník prodává, ale také na příležitosti, kdy se se zákazníkem setkává. Může se jednat o obchodní jednání, večírek nebo neformální setkání na tenise…

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Profil úspěšného obchodníka I. Etiketa obchodníka »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.