První krok metody SPIN
Pokud jste se již seznámili s nástrojem Metoda SPIN, jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Prvním krokem jsou právě „situační otázky“. Odpovědi na ně nám pomohou lépe vyhodnotit zákazníkovu situaci. A jelikož špatně položené „situační otázky“ mohou předem zhatit úspěšný prodej pomocí této techniky, podíváme se na ně v tomto nástroji o něco detailněji.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, proč jsou situační otázky důležité
- jakých chyb byste se měli vyvarovat
- jak situační otázky formulovat
- příklad situačních otázek v praxi
Jaké cíle si stanovit?
- nastudovat si nástroj Metoda SPIN
- nachystat si seznam vlastních situačních otázek s ohledem na produkt, který nabízíme
- věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
Kam dále?
Přesvědčovací model 10 pravidel úspěšného obchodníka Znalost zákazníka Tréma a strach Obchodník a stres I.
Jak ovlivnit zákazníka? Prezentace produktu Únikové metody při obchodním jednání Metoda AIDA Model AIDA na veletrhu
Situační otázky