První krok metody SPIN

Pokud jste se již seznámili s nástrojem Metoda SPIN, jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Prvním krokem jsou právě „situační otázky“. Odpovědi na ně nám pomohou lépe vyhodnotit zákazníkovu situaci. A jelikož špatně položené „situační otázky“ mohou předem zhatit úspěšný prodej pomocí této techniky, podíváme se na ně v tomto nástroji o něco detailněji.

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, proč jsou situační otázky důležité
  • jakých chyb byste se měli vyvarovat
  • jak situační otázky formulovat
  • příklad situačních otázek v praxi

Jaké cíle si stanovit?

  • nastudovat si nástroj Metoda SPIN
  • nachystat si seznam vlastních situačních otázek s ohledem na produkt, který nabízíme
  • věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Únikové metody při obchodním jednání Problémové otázky »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.