Co vizitka vypovídá?

Jednostranné nebo oboustranné? Jaké jsou doporučený vzhled a údaje?

Vizitky se staly neodmyslitelnou součástí pracovního, ale i společenského života. Dříve se spíše používal název navštívenky. Dnes tak můžeme označovat osobní vizitky, na kterých je uvedeno pouze jméno. Výměna vizitek je mezinárodně srozumitelným aktem, byť se v některých zemích předávají vizitky s určitými specifiky.
Vizitky plní především identifikační a informační funkci. O svém majiteli mnohé vypovídají. Chcete-li vědět, jakými pravidly se řídí předávání vizitek, přečtěte si nástroj Vizitky II. v sekci Etiketa. Rady, jak pracovat s vizitkou v obchodním styku najdete také v sekci Obchodních dovedností v nástroji Vizitky.

Co nástrojem získáte?

  • pochopení vypovídací hodnoty vizitek pro vytváření image
  • uvědomění si, že vzhled vizitek má korespondovat s dojmem, který chcete vytvářet (TOP manažer, profesionál obchodník či profesionál kreativec)
  • přehlednost a srozumitelnost vizitek

Jaké cíle si stanovit?

  • zhodnotit vlastní vizitku z pohledu vytváření dojmu. Co o vás vypovídá?
  • zhodnotit vlastní vizitku z pohledu uvedených informací
  • popřípadě si nechat zpracovat návrh vizitky odborníkem
  • rozhodnout se, zda zvolíte jednostranné nebo oboustranné vizitky
  • používat pouze kvalitní vizitky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Tykání a vykání ve společenském prostředí Vizitky II. »

Kam dále?

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.