Jak zajistit tok informací
Sestavení komunikačního plánu není naprostou nutností, pokud se jedná o projekt malého rozsahu, směřující dovnitř firmy, bez vlivu na okolí. V opačném případě, větší projekty, kde můžeme nalézt mezi zainteresovanými stranami investora, sponzora, management firmy či veřejnost, je vhodné si komunikační plán vytvořit a v průběhu realizace projektu jej důsledně dodržovat. Skutečnost, že ti „správní“ lidé jsou včas informování o důležitých bodech projektu, jde v ruku v ruce s jeho hladkým průběhem a úspěšným koncem.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, proč je nutné komunikační plán sestavit
- co by měl komunikační plán obsahovat
- vzor komunikačního plánu
Jaké cíle si stanovit?
- na začátku každého většího projektu vypracovat komunikační plán
- věnovat pozornost nástroji Zainteresované strany projektu
- relevantní body komunikačního plánu zanést do svého diáře
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.