Externí zdroje zaměstnanců

Ať už to bude personální agentura, inzerce nebo headhunting, bude vás to stát peníze. Prostě za výběr zaměstnance budete platit. V případě Úřadu práce je situace jiná, ale možná si také v duchu řeknete: „To je zaměstnanec za všechny peníze“. Pojďme si probrat, kdy do výběru zaměstnanců investovat a jak efektivně čerpat z externích zdrojů.

1. Personální agentury
2. Spolupráce s Úřadem práce
3. Inzerce
4. Headhunting

Co nástrojem získáte?

  • čtyři externí zdroje uchazečů
  • přehled o jejich nákladnosti
  • tipy, kdy který z nich využít
  • výhody a nevýhody jednotlivých způsobů

Jaké cíle si stanovit?

  • v průběhu výběru nezapomínejte na žádný zdroj zaměstnanců a začínejte hledat uvnitř firmy
  • vyberte si zdroje zaměstnanců, které jsou pro vás nejvíce efektivní
  • vyčíslete si své náklady na obsazení konkrétního pracovního místa
  • vyhodnoťte, zda byly vynaložené náklady efektivní

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Kde hledat zaměstnance? I. Získávaní kandidátů přímo ve školách »

Kam dále?

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.