Účinný postup při námitkách
Námitky jsou nezbytnou součástí prodeje. Pokud zákazník nebude vznášet žádné námitky, znamená to, že o koupi pravděpodobně ani neuvažuje a takový prodej většinou nekončí úspěchem. Důležité tedy je se námitek nebát, naopak brát je jako dobré znamení. Nicméně to, jak si s námitkami umíme poradit, jak dobře se na ně umíme předem připravit, případně některé zcela eliminovat, svědčí o tom, jak dobrými jsme obchodníky.
Co nástrojem získáte?
- jednoduchý postup, jak námitky zvládat
- dozvíte se, jaké základní typy námitek existují
- uvedený postup aplikovaný na jednoduchém příkladu
Jaké cíle si stanovit?
- osvojit si uvedený postup a naučit se jej aplikovat v praxi
- sestavit si seznam nejčastějších námitek
- k seznamu námitek si připravit vhodnou argumentaci
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.