Účinný postup při námitkách

Námitky jsou nezbytnou součástí prodeje. Pokud zákazník nebude vznášet žádné námitky, znamená to, že o koupi pravděpodobně ani neuvažuje a takový prodej většinou nekončí úspěchem. Důležité tedy je se námitek nebát, naopak brát je jako dobré znamení. Nicméně to, jak si s námitkami umíme poradit, jak dobře se na ně umíme předem připravit, případně některé zcela eliminovat, svědčí o tom, jak dobrými jsme obchodníky.

Co nástrojem získáte?

  • jednoduchý postup, jak námitky zvládat
  • dozvíte se, jaké základní typy námitek existují
  • uvedený postup aplikovaný na jednoduchém příkladu

Jaké cíle si stanovit?

  • osvojit si uvedený postup a naučit se jej aplikovat v praxi
  • sestavit si seznam nejčastějších námitek
  • k seznamu námitek si připravit vhodnou argumentaci

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Konfliktní situace Zvládání námitek II. »

Kam dále?

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.