Jak zvládat kupící se hromady písemností

Znáte ten vztek a bezmoc v situaci, kdy šéf netrpělivě čeká na důležité dokumenty a vy chaoticky přehrabujete papíry na stole a za nic na světě je nemůžete najít? Říkali jste si mockrát, že byste se těch hromad papírů měli konečně zbavit?

Bude to chtít trochu odhodlání a k ruce tento nástroj. Ideální je naplánovat si úklid pracoviště na jeden den. Pokud to není možné, třiďte a uklízejte materiály alespoň po 1 – 2 hodinách denně, dokud vše nebude na svém místě.

Co nástrojem získáte?

  • přehled, kde co máte uloženo
  • lepší soustředění
  • vyšší osobní produktivitu
  • jistotu, že máte věci pod kontrolou
  • spokojenost

Jak na to?

• nachystejte si 5 krabic
• krabice popište názvy: Vyhodit, Rozdat, Přečíst, Archiv, Zpracovat
• dejte si krabice kolem sebe a pusťte se do třídění, v tuto chvíli budete materiály pouze třídit
• materiály při třídění nečtěte, jen je prolétněte očima, abyste zjistili jejich obsah
• v žádném případě při třídění materiály nevyřizujte, nearchivujte, na to bude čas po roztřídění
• každý papír vezměte do rukou pouze jednou a rozhodněte o něm
• nedělejte další hromádku s tím, že se k ní vrátíte a rozhodnete potom
• buďte rozhodní a nekompromisní

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Třídění e-mailů a systém složek Zakládací systém »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.