Make or brake
Každé obchodní jednání či třeba jen obyčejný prodej zboží na ulici prochází několika fázemi. Obratný obchodník ví o existenci „nákupního cyklu“ a umí jej náležitě využít a je si vědom, že každá akce se musí provádět v pravou chvíli. Správné načasování je jedním ze základních kamenů úspěšného prodeje. Vše lze získat či ztratit – „make or brake“.
Co nástrojem získáte?
- dozvíte se, proč je důležité znát nákupní cyklus
- jaká jsou specifika jednotlivých fází
- kdy je správná chvíle uzavřít obchod
- kdy je jakákoliv snaha již zbytečná
Jaké cíle si stanovit?
- osvojte si nástroje Nakupovací signály a Techniky zakončení
- aplikujte znalost nákupního cyklu v praxi
Tato sekce je nyní zamčená.
- Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
- Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.