V předcházející části jsme se seznámili s mnoha typy frekventantů, vycházejíc přitom z jejich psychologie, osobnostního nastavení, jejich osobnostních preferencí. Pojmenovali jsme si rovněž různá úskalí, která nás mohou potkat při setkání s jednotlivými typy frekventantů a uvedli několik doporučení, jak s nimi pracovat tak, aby to bylo k užitku nejenom nám, ale především frekventantům samotným. Rozdíly mezi frekventanty však nemusíme sledovat jen pohledem psychologie osobnosti. Typologii frekventantů lze vytvořit i na základě jiných faktorů.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
Kategorie frekventantů podle postavení v organizaci »

© 2014-2020, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.