Celá šaráda zpravidla začíná tím, že někdo (budeme mu říkat zadavatel) vás osloví s nabídkou realizace tréninku. Forma oslovení je samozřejmě různá, od výběrového řízení až po direktivní nařízení „jdi a udělej to“. Jen zřídkakdy budete mít to štěstí, že zadavatel přesně ví, co chce. Bohužel jsou stále častější případy, kdy zadavatel realizuje školení či tréninky jen proto, že mu to zadal jeho šéf, jsou zrovna volné prachy, mělo by se alespoň něco školit anebo si manažer přečetl příručku o učící se organizaci.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Příprava tréninku - úvod Stanovení cíle - pravidlo SMART »

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.