V prvním díle naší knihy jsme se zmínili o nutnosti vstupní analýzy, která je nezbytná pro tvorbu i samotnou realizaci tréninku, školení či jiné vzdělávací akce. Soustředili jsme se zejména na otázky spojené s celkovým zaměřením tréninku, stanovením jeho cíle, s obecnými potřebami frekventantů nebo potřebami organizace, která frekventanty na trénink posílá.

První díl knihy je určen především těm, kteří chtějí nebo potřebují velmi rychle vklouznout do trenérské branže a současně hledají jednoduchý a rychlý návod jak na to. Proto i analytickým metodám, se kterými jsme se již seznámili, byla společná jistá obecnost a jednoduchost. Trenér či školitel, který očekává víc od sebe i od realizovaného školení, by se měl věnovat vstupní analýze hlouběji a pečlivěji. Chyby či nedostatky, které trenér během přípravy tréninku nepodchytí důkladnou analýzou, se mu mohou během realizace šeredně vymstít.

Naše kniha však není určena jen trenérům či školitelům, ale i personalistům a organizátorům vzdělávání, tedy těm, kteří si sami trenérské společnosti či jednotlivé lektory vybírají a kteří se snaží podle různých kritérií vybrat toho nejvhodnějšího. Jak se ale v síti trenérů a školicích organizací vyznat?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
Reaktivní analýza vzdělávacích potřeb »

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.