Příklad špatně sestaveného týmu

Týmové role v praxi

Státní instituce byla privatizována a přešla do komerční sféry. Zatímco doposud klienty zajišťoval stát, nyní bylo třeba bojovat o klienty se zaběhnutými konkurenčními firmami a vytvořit marketingovou strategii, která bude úspěšná a prosadí firmu na trhu.

Strategie měla být zpracována na sérii workshopů, jichž by se zúčastnili všichni členové vedení firmy. Měla by vést k získání nových klientů a k upevnění pozice firmy na trhu. Stěžejním bodem strategie měly být nějaké nové atraktivní produkty a služby, které osloví potenciální klienty, a přesvědčí je k přestupu od konkurenčních firem.

Více se dozvíte v sekci Leadership.

Další články »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.