Výstupní kontrola

Ale teď už vážně končí všechna sranda. Za chvilku jsou tady, zbývají jen poslední okamžiky. Taky jste napnutí jako maminka s tatínkem před Štědrým večerem? Co ještě potřeba vyladit? Klid. Teď už nic nezachráníte, na poslední kontrolu máte jen minutky. Soustřeďte se spíše na vytvoření příjemného prostředí.

Každý správný obchodník ví, že musí zaujmout všech pět smyslů. Proto vám v autosalonu ukážou skvělý vzorník barev a dokonce umyjí prodávaný model tak, jak už nikdy umytý nebude (zrak). Prodavač šveholí příjemným hlasem a zapne motor, abyste si vychutnali, jak krásně brumlá (sluch). Posadí vás do kabiny, abyste si sami vyzkoušeli, jak lehce se řadí (hmat) a pocítili omamnou vůni „new car“, kterou vyšplíchal celý interiér vozu (čich). Aby zabránil vašim námitkám, vrazí vám misku s reklamními bonbónky a vám se začnouspouštět sliny, ať už si cukrátko vezmete nebo nikoli (chuť). Podobně můžete i vy aktivovat všech pět smyslů vašich milovaných frekventantů. Poslední krok, který je před vámi, je totiž vytvořit takové prostředí, ve kterém se budou frekventanti cítit bezpečně, uvolněně, přátelsky. Více se dozvíte zde.

Další články »

© 2014-2019, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.