Reaktivním přístup rozumíme situaci, ve které je trénink, školení nebo jiná adekvátní vzdělávací akce reakcí na vzniklý problém nebo na konkrétní problémovou situaci. Ve firmě poklesne obrat, vedení se rozhodne pátrat po příčinách tohoto propadu a díky analýzám problému odhalí příčinu, například nedostatečnou práci obchodních zástupců při zdolávání námitek u klienta. Je logickým závěrem, že problém lze mimo jiné řešit i tréninkem nebo proškolením konkrétních obchodních zástupců.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Vstupní analýzy tréninkových potřeb - úvod Metody reaktivní analýzy problému I. »

© 2014-2018, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.