V prvním díle naší knihy jsme se zmínili o nutnosti vstupní analýzy, která je nezbytná pro tvorbu i samotnou realizaci tréninku, školení či jiné vzdělávací akce. Soustředili jsme se zejména na otázky spojené s celkovým zaměřením tréninku, stanovením jeho cíle, s obecnými potřebami frekventantů nebo potřebami organizace, která frekventanty na trénink posílá.

První díl knihy je určen především těm, kteří chtějí nebo potřebují velmi rychle vklouznout do trenérské branže a současně hledají jednoduchý a rychlý návod jak na to. Proto i analytickým metodám, se kterými jsme se již seznámili, byla společná jistá obecnost a jednoduchost. Trenér či školitel, který očekává víc od sebe i od realizovaného školení, by se měl věnovat vstupní analýze hlouběji a pečlivěji. Chyby či nedostatky, které trenér během přípravy tréninku nepodchytí důkladnou analýzou, se mu mohou během realizace šeredně vymstít.

Naše kniha však není určena jen trenérům či školitelům, ale i personalistům a organizátorům vzdělávání, tedy těm, kteří si sami trenérské společnosti či jednotlivé lektory vybírají a kteří se snaží podle různých kritérií vybrat toho nejvhodnějšího. Jak se ale v síti trenérů a školicích organizací vyznat?

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
Reaktivní analýza vzdělávacích potřeb »

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.