Kdo je zákazníkem?

Zatímco v obchodě máme víceméně vždy jasno, kdo je naším zákazníkem, v případě projektového managementu je to trochu složitější, resp. termín „zákazník“ je zde užíván pro širší spektrum zainteresovaných osob. Kdo všechno je tedy „zákazník“ a patří do „zákaznické skupiny“, s kterou by měl projektový manažer pravidelně komunikovat?

Co nástrojem získáte?

  • přehled o „zákaznické skupině“ projektu
  • příklady „zákaznických skupin“

Jaké cíle si stanovit?

  • na počátku projektu identifikovat jeho zákaznickou skupinu
  • komunikovat s těmi nejdůležitějšími zákazníky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Business Case Převzetí existujícího projektu »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.