Jak to funguje?

Existuje mnoho prodejních technik. Zkušení obchodníci používají své vlastní osvědčené metody, ale jsou i takové, které byly popsány na základě různých analýz a jsou považovány za ověřený a efektivní způsob, jak přimět zákazníka k nákupu produktu. Jednou z nich je metoda AIDA, která je běžně využívána v oblasti reklamy. Jak ji však použít v běžné obchodní praxi?

1. Upoutat pozornost (A=attention)
2. Vzbudit zájem (I=interest)
3. Vzbudit touhu vlastnit, potřeba (D=desire)
aida picture
4. Objednávka, koupě (A=action)


Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, zaregistrujte se zde. Registrace je ZDARMA.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.
 
Metoda SPIN »

Kam dále?

© 2014, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.