Třetí krok metody S.P.I.N.

Pokud jste se již seznámili s metodou S.P.I.N., jistě víte, že se jedná o prodejní techniku, která je založena na sledu správně položených otázek a zjištění skutečných potřeb zákazníka. Nástroj „Situační otázky“ detailně pojednává o prvním bodu této metody, který nám umožnil správně vyhodnotit zákazníkovu situaci. O tom, jak pomoci zákazníkovi uvědomit si vlastní problém, jsme se dozvěděli v nástroji „Problémové otázky“. Nyní se blíže podíváme na „Implikační otázky“ , pomocí nichž se pokusíme jít do hloubky objeveného problému.

Co nástrojem získáte?

  • dozvíte se, proč jsou implikační otázky důležité
  • jak implikační otázky formulovat
  • příklad implikačních otázek v praxi

Jaké cíle si stanovit?

  • nastudovat si nástroj Metoda S.P.I.N.
  • nachystat si seznam vlastních implikačních otázek s ohledem na produkt, který nabízíme a zejména s ohledem na konkrétního zákazníka
  • věnovat pozornost dalším nástrojům ze sekce Prodejní techniky

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Problémové otázky Nelze nekoupit »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.