Špetka marketingu I.

Provedli jsme analýzu cílového trhu, zvolili jsme si strategii, máme produkt s kterým chceme uspět a zbývá nám vytvořit pro něj ten správný positioning. Positioning můžeme označit jako vymezení výrobku či služby vůči konkurenci a vůči jednotlivým skupinám spotřebitelů cestou jedinečné a nezaměnitelné image. Je to způsob, jakým je produkt přijímán vědomím cílové skupiny. Cílem je vytvořit produktu takový positioning, aby byl správně umístěn do mysli potenciálního zákazníka.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« Test - Máte předpoklady pro práci obchodního manažera? Koučink »

Kam dále?

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.