Je samozřejmé, že takové rozdělení frekventantů do čtyř přihrádek bude jen orientačním vodítkem. Trenér, který by jednal jen na základě výše uvedeného obrázku a nepřidal vlastní invenci a flexibilitu, je sebevrah. Během tréninku totiž v závislosti na čase, vnějších, zpravidla neovlivnitelných, okolnostech a na celkové dynamice a tempu, dochází k tomu, že se nám frekventanti toulají z kvadrantu do kvadrantu. Později uvidíme, že motivace a ochota k učení se je proměnlivá a kolísá. Stejně tak se pochopitelně mění i úroveň dosažených znalostí a vědomostí. Dalším limitem našeho orientačního rozdělení na čtyři kvadranty je i skutečnost, že zpravidla nikdy nebudete mít skupinu složenou výhradně ze zástupců jednoho kvadrantu. Přípravu tréninku je nutno vést velmi pečlivě a připravit se na množství eventualit.

Tato sekce je nyní zamčená.

  1. Pokud nejste členy BrainTools Clubu, pokřačujte zde.
  2. Pokud jste registrovanými členy BrainTools Clubu, přihlaste se zde.

 
« IV. Neumí, ale nechce Prostředí – odkud frekventanti přišli? »

© 2014-2024, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.