Hledáte kouče?

Chcete zlepšit svoji kariéru, schopnost vést ostatní nebo naplnit své cíle a výsledky? Uvažujete, že si najdete kouče, který vám pomůže lepších výsledků dosáhnout? Nabízíme devět otázek, které byste měli vašemu budoucímu kouči položit. Následující body využijete při hledání kouče i mimo obchodní praxi.

  1. Přizpůsobíte svůj plán koučování mým konkrétním potřebám a cílům? Žádejte produkt na míru. Potřebujete program, který se zaměří na váš potenciál a zároveň identifikuje vaše slabiny – na ty je třeba se zaměřit. Důležitou roli v programu mají rovněž aktuální problémy a jejich řešení.
  2. Jaký máte přístup k podnikání? Preferuje-li váš kouč jiný přístup, než jaký je vám vlastní, vaše spolupráce nebude fungovat. Měli byste se shodnout na principech a postupech, které jsou vám oběma vlastní a z nich při vaši spolupráci vycházet.
  3. Jaký trénink jako kouč jste absolvoval/absolvovala? Žádejte doklad o kvalifikaci, absolvované kurzy i doklady o praxi.
  4. Nabízíte měsíční programy? Řada programů zaměřených na koučink trvá šest a více měsíců. Takový kurz představuje velkou vstupní investici, navíc v sobě skrývá riziko problému, který nastane v momentě, kdy vám kurz přestane vyhovovat. Hledejte flexibilní kurz, založený na měsíčním plánování.
  5. Jakou zkušenost máte s vedením obchodního týmu? Pokud je vaším cílem zlepšit své schopnosti vést tým obchodníků, pak je tato otázka zcela na místě.
  6. Proč pracujete jako kouč? Zjistěte, jakou motivaci pro tuto práci kouč má, co jej/jí vedlo k tomu, že se této práci začal/začala věnovat. Pokud nevidíte potřebné nadšení a zapálení pro věc, hledejte dál.
  7. Co dalšího mi můžete nabídnout? Lektorování a předávání dovedností je jedna věc, ale dokáže vás kouč motivovat, podpořit, navést na možná další řešení, umí naslouchat a dokáže věci vidět v širším kontextu? Velmi pečlivě poslouchejte, co vám kouč na tuto otázku odpoví, a žádejte konkrétní příklady.
  8. Dokážete mi ukázat nové a inovativní způsoby, jak dosáhnout lepších obchodních výsledků? Kouč by měl znát moderní technologie a nástroje pro podporu prodeje a měl by je sám aktivně využívat k svoji vlastní propagaci.
  9. 10. Kdo koučuje vás? I ti nejúspěšnější lidé ve svém oboru využívají služeb kouče, aby se udrželi tam, kde jsou či dosáhli ještě lepších výsledků. V momentě, kdy se kouč přestane učit novým věcem, zlepšovat se a rozvíjet, přestává být přínosem pro své klienty.

http://www.salescoachinghabits.com/top-10-questions-you-should-ask-before-hiring-a-sales-coach2

Další články »

© 2014-2018, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: CCN Plus s.r.o.