Jak vést arogantní spolupracovníky?

Jak vést arogantní spolupracovníky?

Zásady vedení a možné techniky přístupu

Proč se někteří lidé chovají arogantně? Příčinou může být křivda v minulosti, přidělení méně atraktivní práce, která je nebaví a nenaplňuje, snížení platu, dlouhodobý tlak na pracovišti i v soukromí, kompenzace pocitů méněcennosti a přemrštěná sebedůvěra.

Arogantní člověk dokáže bolestivě urazit nebo zesměšnit, otrávit atmosféru v celém týmu. Těžko se přizpůsobuje týmu, úspěšně dokáže demotivovat spolupracovníky. Nesnáší autoritu, není schopen kompromisu. Navenek zhoršuje image organizace, což může mít za následek nakonec i ztrátu zákazníků.

Více se dozvíte v sekci Leadership.

Další články »

© 2014-2017, BRAIN TOOLS GROUP s.r.o. osobní a profesní rozvoj a diagnostika

Realizace: LOTOFIDEA s.r.o.